Google

27 Nisan 2008 Pazar

PDÇS-22- KOLAY PASTA



Bu pastayı şeker kirizimin tuttuğu bir gün yapmıştım. çok kolay bir pasta ama sadece yaptıktan sonra yemek için biraz beklemek gerekiyor. Bende hemen yerim diye düşünmeden yaptım ama şeker krizim geçene kadar pasta daha donmamıştı. Birde yaparken ben bir hata yaptım. Hemen soğusun yiyeyim diye sıcak sıcak dolaba koydum ve pastanın üzeri çatladı. Pastanızı biraz soğuduktan sonra dolaba koyun. Bu tarifi etkinliğe ev sahipliği yapan http://fatostuncay.blogcu.com/ a gönderiyorum. Yapılışına gelince;

Malzemeler:


  • Bir paket kedi dili bisküvi

  • bir paket kakaolu hazır puding

  • bir paket kremşanti

  • 4 su bardağı süt

Kedi dili bisküvilerimizi küçük küçük parçalara ayıralım. Bir dak sütü alıp krem şantimizi yapalım. Kremşanti ve kedi dili bisküvilerimizi karıştırıp orta boy bir kelepçeli bir kalıba koyalım. Donması için buz dolabına koyalım. Bir tencereye kalan sütümüzü ve pudingimizi koyup pişirelim. Ocaktan indirince içerisine 1 tatlı kaşığı kadar margarin koyup eritelim. Bir süre karıştırıp ilk ısısını alalım. Dolabımızdan kalıbımızı alıp üzerine kakaolu pudingimizi dökelim. Bir süre dışarda bekletelim. Daha sonra dolaba koyup 3-4 saat kadar bekletelim. Dolaptan çıkarıncada afiyetle yiyelim.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

canım cok tesekkur edıyorum etkinliğe katıldıgın için. Cok güzel olmus ellerin dert gormesın.. yarın yayında ınsallah..
gorusmek uzere:))

fatostuncay.blogcu.com

elma şekeri dedi ki...

ellerinize saglik nefis görünüyor...
Sevgilerimle........

EZGi :)) dedi ki...

çok leziz görünüyor canım ellerine saglık sevgiler

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik.Ne guzel olmus.
Guzel bir hafta diliyorum.
Sevgiler

saniyesultan dedi ki...

günaydın,msn de görüşemez olduk.Kızım daha iyidir,yaraları kurumaya başladı.Sen nasılsın.?Kendine iyi bak .Pastadan bir dilim aldım haberin olsun..

Adsız dedi ki...

mrb
ellerinize sağlık..pratik ve enfes bir pasta olmuş...deneyeceğim bende..